ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Товстоган, В. С.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-10-17T13:51:46Z | |
dc.date.available | 2019-10-17T13:51:46Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Товстоган, В. С. Оцінювання та умови формування мотиваційної складової професійно-трудової компетентності в учнів допоміжної школи / В. С. Товстоган // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 372-376. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26001 | |
dc.description.abstract | В статті аналізуються педагогічні умови формування мотиваційної складової професійно-трудового навчання учнів з психофізичними вадами розвитку на основі вивчення досвіду роботи допоміжних шкіл та результатів проведеного експерименту. | ua |
dc.description.abstract | В статье анализируются педагогические условия формирования мотивационной составляющей профессионально-трудового обучения в учащихся, имеющих нарушения психического и (или) физического развития путем изучения опыта работы вспомогательных школ и результатов проведенного эксперимента. | ua |
dc.description.abstract | In the article authors determine theoretical pre-conditions of necessity of research of kognitivnykh styles for the children of senior preschool age with heavy violations to broadcasting and ground the psikhologo-pedagogichn terms of their forming. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | мотивація | ua |
dc.subject | процес формування | ua |
dc.subject | якісні характеристики | ua |
dc.subject | компетентність | ua |
dc.subject | професійно-трудове навчання | ua |
dc.subject | розумово відсталі учні | ua |
dc.subject | мотивация | ua |
dc.subject | процесс формирования | ua |
dc.subject | качественные показатели | ua |
dc.subject | компетентность | ua |
dc.subject | профессионально-трудовое обучение | ua |
dc.subject | учащиеся со стойким нарушением познавательной сферы | ua |
dc.subject | mentally retarded pupils | ua |
dc.subject | motivation | ua |
dc.subject | the levels of formation | ua |
dc.subject | qualitative characteristics | ua |
dc.subject | professional-laborer traininq | ua |
dc.subject | kids with low mental abilities | ua |
dc.subject.classification | 377.121.22:376.42 | ua |
dc.title | Оцінювання та умови формування мотиваційної складової професійно-трудової компетентності в учнів допоміжної школи | ua |
dc.type | Article | ua |