Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Оцінювання та умови формування мотиваційної складової професійно-трудової компетентності в учнів допоміжної школи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Товстоган, В. С.
dc.date.accessioned 2019-10-17T13:51:46Z
dc.date.available 2019-10-17T13:51:46Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Товстоган, В. С. Оцінювання та умови формування мотиваційної складової професійно-трудової компетентності в учнів допоміжної школи / В. С. Товстоган // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 372-376. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26001
dc.description.abstract В статті аналізуються педагогічні умови формування мотиваційної складової професійно-трудового навчання учнів з психофізичними вадами розвитку на основі вивчення досвіду роботи допоміжних шкіл та результатів проведеного експерименту. ua
dc.description.abstract В статье анализируются педагогические условия формирования мотивационной составляющей профессионально-трудового обучения в учащихся, имеющих нарушения психического и (или) физического развития путем изучения опыта работы вспомогательных школ и результатов проведенного эксперимента. ua
dc.description.abstract In the article authors determine theoretical pre-conditions of necessity of research of kognitivnykh styles for the children of senior preschool age with heavy violations to broadcasting and ground the psikhologo-pedagogichn terms of their forming. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject процес формування ua
dc.subject якісні характеристики ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject професійно-трудове навчання ua
dc.subject розумово відсталі учні ua
dc.subject мотивация ua
dc.subject процесс формирования ua
dc.subject качественные показатели ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject профессионально-трудовое обучение ua
dc.subject учащиеся со стойким нарушением познавательной сферы ua
dc.subject mentally retarded pupils ua
dc.subject motivation ua
dc.subject the levels of formation ua
dc.subject qualitative characteristics ua
dc.subject professional-laborer traininq ua
dc.subject kids with low mental abilities ua
dc.subject.classification 377.121.22:376.42 ua
dc.title Оцінювання та умови формування мотиваційної складової професійно-трудової компетентності в учнів допоміжної школи ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics