ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бугера, Ю. Ю.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-10-17T12:48:48Z | |
dc.date.available | 2019-10-17T12:48:48Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Бугера, Ю. Ю. Теоретичні аспекти проблеми формування властивостей уваги у молодших школярів з розумовою відсталістю / Ю. Ю. Бугера // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 318-322. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25983 | |
dc.description.abstract | У даній статті розглядаються питання становлення уваги у нормально розвинених та розумово відсталих молодших школярів та визначаються умови розвитку її властивостей під час навчальних занять. | ua |
dc.description.abstract | В данной статье рассматриваются вопросы развития внимания в нормально развитых и умственно отсталых младших школьников и определяются условия развития свойств внимания во время учебных занятий. | ua |
dc.description.abstract | This article examines the development of attention in normally developed and mentally younger pupils and the conditions of the properties during training sessions. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | увага | ua |
dc.subject | порушення уваги | ua |
dc.subject | властивості уваги | ua |
dc.subject | корекція уваги | ua |
dc.subject | внимание | ua |
dc.subject | нарушения внимания | ua |
dc.subject | свойства внимания | ua |
dc.subject | коррекция внимания | ua |
dc.subject | attention | ua |
dc.subject | violation of attention | ua |
dc.subject | properties of attention | ua |
dc.subject | correction of attention | ua |
dc.subject.classification | 376-056.36:159.952 | ua |
dc.title | Теоретичні аспекти проблеми формування властивостей уваги у молодших школярів з розумовою відсталістю | ua |
dc.type | Article | ua |