Аналіз результатів досліджень феномена девіантності свідчить про посилення серед підлітків негативних, соціально несхвальних проявів: алкоголізму, наркоманії, схильності до азартних ігор, бездоглядності, відсутності пізнавального інтересу, агресивності, зростання рівня злочинності. У зв'язку з цим з'явилася нагальна потреба розглянути відхилення особистості як соціальний і психолого-педагогічний феномен.
Анализ результатов исследований феномена девиантности свидетельствует об усилении среди подростков негативных, социально неодобряемых проявлений: алкоголизма, наркомании, склонности к азартным играм, безнадзорности, отсутствии познавательного интереса, агрессивности, возрастании уровня преступности. В связи с этим появилась насущная потребность рассмотреть отклоняющееся поведение личности как социальный и психолого-педагогический феномен.
The analysis of results of researches of the phenomenon of deviant testifies about strengthening among teenagers negative, socially unapproved displays: alcoholism, drug addiction, propensity to gaming, neglect, absence of cognitive interest, to the aggressiveness, growth of level of criminality. The vital appeared in this connection necessity to consider abludent behavior of personality as social and the psychological and pedagogical phenomenon.