Стаття присвячена актуальній для логопедії проблемі порушення формування у школярів орфографічного досвіду письма. У ній аналізуються результати проведеного серед учнів п'ятих класів вибірково-діагностичного та комплексного експериментального дослідження індивідуальних психофізіологічних особливостей, психічних функцій і процесів, що забезпечують функціональну систему орфографічного досвіду письма у школярів, що зазнають труднощі в засвоєнні орфографії.
Статья посвящена актуальной для логопедии проблеме нарушения формирования у школьников орфографического навыка письма. В ней анализируются результаты проведѐнного в среде учащихся пятых классов выборочно-диагностического и комплексного экспериментального исследования индивидуальных психофизиологических особенностей, психических функций и процессов, обеспечивающих функциональную систему орфографического навыка письма у школьников, испытывающих трудности в усвоении орфографии.
The article is devoted to the actual to logopaedics the problem of violations of the formation of the pupils orthographic skill of writing. The paper analyses the results of the conducted in the environment of pupils of the fifth classes selectively diagnostic and complex experimental study of individual psychophysical features, mental functions and processes, which provide functional system of spelling skills letters of the pupils who have difficulties in learning the spelling.