Описується проблема у навчанні, програмування, регулювання та контролю у листі до учнів VII з позиції діяльнісного підходу. Автор наводить дані дослідження характеристики та програмування розвитку, регулювання та контролю студентів з розумовою відсталістю церебральним органічні буття, при здійсненні письма, когнітивних і моторних діяльності.
В статье рассматривается проблема изучения программирования, регуляции и контроля в письме учащихся школ VII вида с позиции деятельностного подхода. Автор приводит данные изучения особенностей и развития программирования, регуляции и контроля у учащихся с задержкой психического развития церебрально-органического генеза при осуществлении письма, познавательной и двигательной деятельности.
Describes a problem in learning programming, regulation and control in the letter to pupils VII with the position of deâtel′nostnogo approach. The author cites data study characteristics and programming development, regulation and control students with mental retardation-cerebral organic Genesis when implementing letter, cognitive and motor activity.