У статті висвітлюються психофізіологічні, психолінгвістичні та психолого-педагогічні передумови формування орфографічної навички за умов нормального та порушеного онтогенезу мовленнєвого розвитку. Підкреслюється,що орфографічна навичка є складною за структуро, а її формування можливо лише за умови досягнення дитиною високого рівня психічного, мовленнєвого та інтелектуального розвитку.
В статье раскрываются психофизиологические, психолингвистические и психолого-педагогические предпосылки формирования орфографического навыка в условиях нормального и нарушенного онтогенеза речевой деятельности. Подчеркивается, что орфографический навык является сложным по структуре, а его формирование возможно при условии достижения ребенком высокого уровня психического, речевого и интеллектуального развития.
In this article psycho-psysiological, psycho-linguistical and psycho-pedagogical conditions of the forming of orthographical skills in terms of normal speech development are studied. It is stressed that the process of writing is a complex form of speech activity. Mastering of writing is possible in conditions of a child’s achievement of high level of psysical, psychic, speech and intellectual development.