ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Томіч, Л. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-10-15T12:15:31Z | |
dc.date.available | 2019-10-15T12:15:31Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Томіч, Л. М. Рефлексія як інструмент професійної діяльності логопеда в системі реабілітації дітей з порушеннями психофізичного розвитку / Л. М. Томіч // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 246-251. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25914 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається рефлексія як невід’ємний компонент професійної компетентності та інструмент професійної діяльності логопеда. У ході дослідження виявленні рефлексивні утруднення у професійній діяльності, визначені критерії та рівні рефлексивної діяльності логопедів. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматривается рефлексия как неотъемлемый компонент профессиональной компетентности и инструмент профессиональной деятельности логопеда. В ходе исследования выявлении рефлексивные затруднения в профессиональной деятельности, определены критерии и уровни рефлексивной деятельности логопедов. | ua |
dc.description.abstract | The article considers reflection as indivisible component of professional competence and professional speech therapy tool. The study detected reflexive difficulties in professional activities, the criteria and level of reflection of speech therapists. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | рефлексія | ua |
dc.subject | діти з порушеннями психофізичного розвитку | ua |
dc.subject | діяльність логопеда | ua |
dc.subject | корекційно-педагогічний процес | ua |
dc.subject | рефлексия | ua |
dc.subject | дети с нарушениями психофизического развития | ua |
dc.subject | деятельность логопеда | ua |
dc.subject | коррекционно-педагогический процесс | ua |
dc.subject | reflection | ua |
dc.subject | children with impaired mental and physical development | ua |
dc.subject | activities speech therapy | ua |
dc.subject | remedial teaching process | ua |
dc.subject.classification | 376.3:139.923.2 | ua |
dc.title | Рефлексія як інструмент професійної діяльності логопеда в системі реабілітації дітей з порушеннями психофізичного розвитку | ua |
dc.type | Article | ua |