Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Реклама як вид мистецтва

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Волинець, О.О.
dc.date.accessioned 2013-04-08T07:50:22Z
dc.date.available 2013-04-08T07:50:22Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Волинець О.О. Реклама як вид мистецтва / Волинець О.О. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія7. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія: [зб. наукових праць] / ред. рада: В. П. Андрущенко (голова). – К.: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 28 (41). – С. 128-134 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2590
dc.description.abstract В статті надається аналіз реклами як специфічного виду мистецтв. Визначається специфіка синтезу мистецтв в рекламі в порівнянні з просторовими та часовими видами мистецтв, архітектурою, дизайном тощо. ru_RU
dc.description.abstract In the article the analysis of advertising is given as a specific type of arts. The specific of synthesis of arts isdetermined in advertising as compared to the spatial and sentinel types of arts, architecture, by a design and others like that. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject реклама ru_RU
dc.subject вид мистецтва ru_RU
dc.subject синтез мистецтв ru_RU
dc.subject комунікація ru_RU
dc.subject образ ru_RU
dc.subject advertising ru_RU
dc.subject type of art ru_RU
dc.subject synthesis of arts ru_RU
dc.subject communication ru_RU
dc.subject appearance ru_RU
dc.title Реклама як вид мистецтва ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics