Необхідність створення системи профілактики шкільної дезадаптації в структурі інклюзивного навчання, це інноваційний шлях, який міняє як філософію освіти, так і менталітет вчителя. В роботі проведено аналіз існуючих підходів до виявлення та корекції неспроможності опанування шкільними навичками учнями початкової школи. Запропонована концепція дворівневої системи з профілактики шкільної дезадаптації (первинна і вторинна профілактика), яка ґрунтується на комплексному медико-психологопедагогічному підході.
Необходимость создания системы профилактики школьной дезадаптации в структуре инклюзивного обучения, это инновационный путь, который меняет как философию образования, так и менталитет учителя. В работе проведен анализ существующих подходов к выявлению и коррекции несостоятельности овладения школьными навыками учениками начальной школы. Предложена концепция двухуровневой системы из профилактики школьной дезадаптации (первичная и вторичная профилактика), которая основывается на комплексном медико-психолого-педагогическом подходе.
Making of system of preventive measures of a learning disability in structure of inclusion tutoring, is innovation a path, which one changes both philosophy of tutoring, and mentality of the teacher. In operation the analysis of present methods of diagnostics and correction of impossibility of mastering by school skills by the schoolboys of initial schools і is conducted. The concept of two-level system of preventive measures of a learning disability (primary and secondary preventive measures) is offered, which one is grounded on complex medico-psychologo-pedagogical approach.