Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль семьи в работе по развитию речи дошкольников с использованием методов родительской рефлексии

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фирсова, И. Б.
dc.date.accessioned 2019-10-09T12:57:52Z
dc.date.available 2019-10-09T12:57:52Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Фирсова, И. Б. Роль семьи в работе по развитию речи дошкольников с использованием методов родительской рефлексии / И. Б. Фирсова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 261-265. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25885
dc.description.abstract Одна з найактуальніших проблем нашого часу - це велика поширеність мовних порушень у дошкільників. Складно недооцінити роль родини в житті дитини дошкільного віку. Батьки можуть зробити величезний вплив на розвиток мови дитини. Одночасно з використанням інноваційних технологій найважливішим чинником впливу на особистість дитини є атмосфера емоційних зв'язків, які формуються в результаті взаємодії педагога, батька та дитини. Взаємодія батьків з власними дітьми та педагогами, як будь-яка форма діяльності включає і рефлексію. Але на даний час не існує ні однієї технології поетапного включення батьків в роботу з розвитку мовлення дошкільнят з використанням методів батьківського рефлексії. Тому створення даної технології актуально. ua
dc.description.abstract Одна из актуальных проблем настоящего времени – это большая распространенность речевых нарушений у дошкольников. Сложно недооценить роль семьи в жизни ребенка дошкольного возраста. Родители могут оказать огромное влияние на развитие речи ребенка. Одновременно с использованием инновационных технологий важнейшим фактором воздействия на личность ребенка является атмосфера эмоциональных связей, которые формируются в результате взаимодействия педагога, родителя и ребенка. Взаимодействие родителей с собственными детьми и педагогами, как любая форма деятельности включает и рефлексию. Но на настоящее время не существует ни одной технологии поэтапного включения родителей в работу по развитию речи дошкольников с использованием методов родительской рефлексии. Поэтому создание данной технологии актуально. ua
dc.description.abstract One of the most urgent problems now - it's a higher prevalence of speech disorders in preschoolers. It is difficult to underestimate the role of families in the life of a child of preschool age. Parents can have a huge impact on a child's speech. Along with the use of innovative technologies critical factor influencing a child's personality is an atmosphere of emotional ties that are formed by the interaction of teacher, parent and child. The interaction of parents with their children and teachers, as any form of activity and includes reflection. But at present there is no single technology gradual inclusion of parents in work on language development of preschool children using the methods of the parent reflection. Therefore, the creation of this technology up to date. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мовленнєві порушення ua
dc.subject сім'я ua
dc.subject взаємодія ua
dc.subject батьківська рефлексія ua
dc.subject речевые нарушения ua
dc.subject семья ua
dc.subject взаимодействие ua
dc.subject родительская рефлексия ua
dc.subject speech disorders ua
dc.subject family interaction ua
dc.subject parent reflection ua
dc.subject.classification 376.36:37.018.1 ua
dc.title Роль семьи в работе по развитию речи дошкольников с использованием методов родительской рефлексии ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу