Одна з найактуальніших проблем нашого часу - це велика поширеність мовних порушень у дошкільників. Складно недооцінити роль родини в житті дитини дошкільного віку. Батьки можуть зробити величезний вплив на розвиток мови дитини. Одночасно з використанням інноваційних технологій найважливішим чинником впливу на особистість дитини є атмосфера емоційних зв'язків, які формуються в результаті взаємодії педагога, батька та дитини. Взаємодія батьків з власними дітьми та педагогами, як будь-яка форма діяльності включає і рефлексію. Але на даний час не існує ні однієї технології поетапного включення батьків в роботу з розвитку мовлення дошкільнят з використанням методів батьківського рефлексії. Тому створення даної технології актуально.
Одна из актуальных проблем настоящего времени – это большая распространенность речевых нарушений у дошкольников. Сложно недооценить роль семьи в жизни ребенка дошкольного возраста. Родители могут оказать огромное влияние на развитие речи ребенка. Одновременно с использованием инновационных технологий важнейшим фактором воздействия на личность ребенка является атмосфера эмоциональных связей, которые формируются в результате взаимодействия педагога, родителя и ребенка. Взаимодействие родителей с собственными детьми и педагогами, как любая форма деятельности включает и рефлексию. Но на настоящее время не существует ни одной технологии поэтапного включения родителей в работу по развитию речи дошкольников с использованием методов родительской рефлексии. Поэтому создание данной технологии актуально.
One of the most urgent problems now - it's a higher prevalence of speech disorders in preschoolers. It is difficult to underestimate the role of families in the life of a child of preschool age. Parents can have a huge impact on a child's speech. Along with the use of innovative technologies critical factor influencing a child's personality is an atmosphere of emotional ties that are formed by the interaction of teacher, parent and child. The interaction of parents with their children and teachers, as any form of activity and includes reflection. But at present there is no single technology gradual inclusion of parents in work on language development of preschool children using the methods of the parent reflection. Therefore, the creation of this technology up to date.