Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

До проблеми засвоєння нотної грамоти молодшими школярами із порушеннями писемного мовлення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чередніченко, Н. В.
dc.contributor.author Бурдєєва, М. А.
dc.date.accessioned 2019-10-09T12:51:07Z
dc.date.available 2019-10-09T12:51:07Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Чередніченко, Н. В. До проблеми засвоєння нотної грамоти молодшими школярами із порушеннями писемного мовлення / Н. В. Чередніченко, М. А. Бурдєєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 268-272. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25883
dc.description.abstract У статті висвітлюється проблема взаємозв’язку між процесами засвоєння писемного мовлення та нотної грамоти, подається короткий аналіз даної проблеми у сучасних вітчизняних та закордонних дослідженнях. Розкриваються їхні спільні мозкові, психофізіологічні, психолінгвістичні та психологопедагогічні механізми. Підкреслюється, що процес засвоєння письма, читання та нотної грамоти є складним за своєю структурою та вимагає від дитини високого рівня фізичного, психічного, мовленнєвого та інтелектуального розвитку. ua
dc.description.abstract В статье раскрывается проблема взаимосвязи между процессами усвоения письменной речи и нотной грамоты, дается короткий анализ данной проблемы в современных отечественных и зарубежных исследованиях. Раскрываются их общие мозговые, психофозиологические, психолингвистические и психолого-педагогические механизмы. Подчеркивается, что процесс усвоения письма, чтения и нотной грамоты является сложным по своей структуре и требует от ребенка высокого уровня физического, психического, речевого и интеллектуального развития. ua
dc.description.abstract A problem of interconnection between the processes of learning writing speech and musical notation is studied in this article. It is stressed that the process of learning writing and musical notation are based on the same psychophysiological, psycho-linguistical and psycho-pedagogical conditions. A brief analysis of this problem in contemporary domestic and foreign studies is given in this study. It is emphasizes that the mastering of writing, reading and musical notation is complex in structure and requires a high level of the child's physical, psychical, speech and intellectual development. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject письмо ua
dc.subject читання ua
dc.subject музика ua
dc.subject нотна грамота ua
dc.subject дисграфія ua
dc.subject дислексія ua
dc.subject мозкова діяльність ua
dc.subject психофізіологічні механізми ua
dc.subject письмо ua
dc.subject чтение ua
dc.subject музыка ua
dc.subject нотная грамота ua
dc.subject дисграфия ua
dc.subject дислексия ua
dc.subject мозговая деятельность ua
dc.subject психофизиологические механизмы ua
dc.subject writing ua
dc.subject reading ua
dc.subject music ua
dc.subject musical notation ua
dc.subject dyslexia ua
dc.subject brain activity ua
dc.subject psycho-physiological conditions ua
dc.subject.classification 376.36 + 372.881.1 ua
dc.title До проблеми засвоєння нотної грамоти молодшими школярами із порушеннями писемного мовлення ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу