У статті висвітлюється проблема взаємозв’язку між процесами засвоєння писемного мовлення та нотної грамоти, подається короткий аналіз даної проблеми у сучасних вітчизняних та закордонних дослідженнях. Розкриваються їхні спільні мозкові, психофізіологічні, психолінгвістичні та психологопедагогічні механізми. Підкреслюється, що процес засвоєння письма, читання та нотної грамоти є складним за своєю структурою та вимагає від дитини високого рівня фізичного, психічного, мовленнєвого та інтелектуального розвитку.
В статье раскрывается проблема взаимосвязи между процессами усвоения письменной речи и нотной грамоты, дается короткий анализ данной проблемы в современных отечественных и зарубежных исследованиях. Раскрываются их общие мозговые, психофозиологические, психолингвистические и психолого-педагогические механизмы. Подчеркивается, что процесс усвоения письма, чтения и нотной грамоты является сложным по своей структуре и требует от ребенка высокого уровня физического, психического, речевого и интеллектуального развития.
A problem of interconnection between the processes of learning writing speech and musical notation is studied in this article. It is stressed that the process of learning writing and musical notation are based on the same psychophysiological, psycho-linguistical and psycho-pedagogical conditions. A brief analysis of this problem in contemporary domestic and foreign studies is given in this study. It is emphasizes that the mastering of writing, reading and musical notation is complex in structure and requires a high level of the child's physical, psychical, speech and intellectual development.