Наукова стаття розкриває особливості формування мовленнєвої готовності дітей дошкільного віку до навчання в школі.Означений процес є неоднозначним, про що і йдеться в змісті публікації та характеризується психолінгвістичний прогноз в системі мовленнєвої підготовки дітей з ТПМ до навчання в школі.
Научная статья раскрывает особенности формирования речевой готовности детей дошкольного возраста к учебе в школе.Отмеченный процесс является неоднозначным, о чем и идет речь в содержании публикации и характеризуется психолингвистический прогноз в системе речевой подготовки детей с ТНР до учебы в школе.
The scientific article exposes the features of forming of vocal readiness of children of preschool age to the studies at school.The noted process is ambiguous, about what speech goes in maintenance of publication and a psycholinguistic prognosis is characterized in the system of vocal preparation of children with heavy allolalias to the studies at school.