ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Махукова, Т. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-10-07T12:03:12Z | |
dc.date.available | 2019-10-07T12:03:12Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Махукова, Т. В. Особливості аналізу фразеологізмів за семантичними ознаками при виконанні завдань констатувального експерименту мододшими школярами з ТПМ / Т. В. Махукова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 160-169. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25837 | |
dc.description.abstract | В статті здійснюється порівняльний аналіз дій порівняння за семантичними ознаками, узагальнення, диференціації загальновживаних слів та фразеологізмів при виконанні завдань констатувального експерименту молодшими школярами загальноосвітньої та спеціальної мовленнєвої школи. | ua |
dc.description.abstract | В статье осуществляется сравнительный анализ действий сравнения по семантическим признакам, обобщения, дифференциации общеупотребительных слов и фразеологизмов при выполнении заданий констатирующего эксперимента младшими школьниками общеобразовательной и специальной речевой школ. | ua |
dc.description.abstract | The article made a comparative analysis of the actions of junior school children with speech disorders and without them, who carry out tests by comparing words and idioms in reference to semantic features; carry out their generalization and differentiation in the process of stating the experiment. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | рівні успішності виконання завдань | ua |
dc.subject | ефективність педагогічної допомоги | ua |
dc.subject | дії порівняння | ua |
dc.subject | узагальнення | ua |
dc.subject | диференціації | ua |
dc.subject | уровни успешности выполнения заданий | ua |
dc.subject | эффективность педагогической помощи | ua |
dc.subject | действия сравнения | ua |
dc.subject | обобщения | ua |
dc.subject | дифференциации | ua |
dc.subject | levels of successfulness solution of tasks | ua |
dc.subject | the effectiveness of pedagogical help | ua |
dc.subject | the actions of comparison | ua |
dc.subject | generalization | ua |
dc.subject | differentiation | ua |
dc.subject.classification | 376.36 | ua |
dc.title | Особливості аналізу фразеологізмів за семантичними ознаками при виконанні завдань констатувального експерименту мододшими школярами з ТПМ | ua |
dc.type | Article | ua |