ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ласточкіна, О. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-10-07T09:47:56Z | |
dc.date.available | 2019-10-07T09:47:56Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Ласточкіна, О. В. Випереджаюче навчання як засіб активізації культурного пізнання старших дошкільників із ТПМ / О. В. Ласточкіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 134-137. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25830 | |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано становлення процесу пізнання старших дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ) з урахуванням суспільного культурного досвіду засобами випереджаючого навчання. | ua |
dc.description.abstract | В статье охарактеризовано становление процесса познания старших дошкольников с ТНР под влиянием общественного культурного опыта с помощью опережающего обучения. | ua |
dc.description.abstract | The article characterizes the becoming of process of cognition of preschoolers with serious speaking malfunctions under influence of public cultural experience by facilities of advance training. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | процес пізнання | ua |
dc.subject | культурний досвід | ua |
dc.subject | випереджаюче навчання | ua |
dc.subject | процесс познания | ua |
dc.subject | культурный опыт | ua |
dc.subject | опережающее обучение | ua |
dc.subject | process of cognition | ua |
dc.subject | cultural experience | ua |
dc.subject | advance training | ua |
dc.subject.classification | 376.1 | ua |
dc.title | Випереджаюче навчання як засіб активізації культурного пізнання старших дошкільників із ТПМ | ua |
dc.type | Article | ua |