ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гроза, Е. П.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-10-04T10:12:15Z | |
dc.date.available | 2019-10-04T10:12:15Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Гроза, Е. П. Способи активізації пізнавальної діяльності глухих на уроках математики / Е. П. Гроза // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 58-60. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25786 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена актуальній проблемі навчання глухих учнів математики. Відомо, що дидактичний принцип активності має провідне значення в організації навчально-виховного процесу з кожної навчальної дисципліни, зокрема і математики. В даній статті в узагальненій формі охарактеризовані способи пізнавальної діяльності глухих учнів на уроках математики, які, на думку автора, виправдовують себе і сприяють досягненню мети, визначеної вчителем при вивченні певної теми. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | активність | ua |
dc.subject | активна діяльність | ua |
dc.subject | способи активізації | ua |
dc.subject | морально-вольові зусилля | ua |
dc.subject.classification | 376 – 056.263. 016: 51 | ua |
dc.title | Способи активізації пізнавальної діяльності глухих учнів на уроках математики | ua |
dc.type | Article | ua |