Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування розумових дій як засіб корекції порушень писемного мовлення в молодших школярів із затримкою психічного розвитку

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Голуб, Н. М.
dc.date.accessioned 2019-10-04T10:06:18Z
dc.date.available 2019-10-04T10:06:18Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Голуб, Н. М. Формування розумових дій як засіб корекції порушень писемного мовлення в молодших школярів із затримкою психічного розвитку / Н. М. Голуб // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 49-53. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25783
dc.description.abstract У статті розглядаються труднощі формування читання та письма в молодших школярів із затримкою психічного розвитку, пропонуються завдання, що сприяють корекції в даної категорії учнів змістовного боку писемного мовлення шляхом розвитку в них розумових дій. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются трудности формирования чтения и письма у младших школьников с задержкой психического развития, предлагаются задания, способствующие коррекции у данной категории учащихся содержательной стороны письменной речи посредством развития у них умственных действий. ua
dc.description.abstract The article examines difficulties in forming reading and writing skills among primary school children with mental retardation. The article also suggests tasks facilitating the correction of semantic distortion in written expression through the development of mental activity among pupils of this category. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject затримка психічного розвитку ua
dc.subject порушення писемного мовлення ua
dc.subject завдання, що сприяють формуванню розумових дій у молодших школярів ua
dc.subject задержка психического развития ua
dc.subject нарушения письменной речи ua
dc.subject задания, способствующие формированию умственных действий у младших школьников ua
dc.subject mental retardation ua
dc.subject disturbance in written expression ua
dc.subject tasks developing mental activities of primary school children ua
dc.subject.classification 376.1: 372.4]: 37.025 ua
dc.title Формування розумових дій як засіб корекції порушень писемного мовлення в молодших школярів із затримкою психічного розвитку ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics