ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Цикин, В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2013-04-03T05:49:11Z | |
dc.date.available | 2013-04-03T05:49:11Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Цикин В. Болонский процесс и педагогическое образование / В. Цикин // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 277-296 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2549 | |
dc.description.abstract | У статті розгдлядаються основні вимоги до педагогічного процесу у світлі Болонської декларації, аналізуються основні принципи інноваційного підходу на сучасному, інтеграційному етапі. Особлива увага надається характеристиці основних компонентів оптимальної моделі вчителя й шляхів її формування в педагогічному ВНЗ. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article discusses the key issues of pedagogical process in the context of the Bologna declaration. The today main principles of the innovative approach are analyzed. Characteristic of the ideal teacher model's main components and the ways of its formation at a teachertraining higher pedagogical institution have been examined. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | педагогічний процес | ru_RU |
dc.subject | Болонський процес | ru_RU |
dc.subject | оптимальна модель вчителя | ru_RU |
dc.subject | педагогічний ВНЗ | ru_RU |
dc.subject | pedagogical process | ru_RU |
dc.subject | Bologna Process | ru_RU |
dc.subject | ideal teacher model's | ru_RU |
dc.subject | pedagogical institution | ru_RU |
dc.title | Болонский процесс и педагогическое образование | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |