ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Євтух, М. | |
dc.contributor.author | Волощук, І. | |
dc.date.accessioned | 2013-04-01T23:46:20Z | |
dc.date.available | 2013-04-01T23:46:20Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Євтух М., Волощук І. Модернізація навчального процесу у контексті переосмисленого усвідомлення взаємодії віри і знань / М. Євтух, І. Волощук // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 254-261 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2546 | |
dc.description.abstract | У статті аналізується віра і знання як атрибути осягнення істини. Показана їх діалектична взаємодія та місце у науковому пізнанні. Отримані результати екстраполюються в освітню практику. Як наслідок, обґрунтовується один із шляхів модернізації навчального процесу. | ru_RU |
dc.description.abstract | Belief and knowledge as attributes of the truth are analyzed. Their dialectical interaction and the role in scientific cognition are shown. Obtained results are extrapolated into educational practices. As a result, one of the ways of the modernization of learning process is justified. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | віра | ru_RU |
dc.subject | знання | ru_RU |
dc.subject | істина | ru_RU |
dc.subject | наукове пізнання | ru_RU |
dc.subject | belief | ru_RU |
dc.subject | knowledge | ru_RU |
dc.subject | truth | ru_RU |
dc.subject | scientific cognition | ru_RU |
dc.title | Модернізація навчального процесу у контексті переосмисленого усвідомлення взаємодії віри і знань | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |