Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модернізація навчального процесу у контексті переосмисленого усвідомлення взаємодії віри і знань

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Євтух, М.
dc.contributor.author Волощук, І.
dc.date.accessioned 2013-04-01T23:46:20Z
dc.date.available 2013-04-01T23:46:20Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Євтух М., Волощук І. Модернізація навчального процесу у контексті переосмисленого усвідомлення взаємодії віри і знань / М. Євтух, І. Волощук // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 254-261 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2546
dc.description.abstract У статті аналізується віра і знання як атрибути осягнення істи­ни. Показана їх діалектична взаємодія та місце у науковому пізнанні. Отримані результати екстраполюються в освітню практику. Як на­слідок, обґрунтовується один із шляхів модернізації навчального процесу. ru_RU
dc.description.abstract Belief and knowledge as attributes of the truth are analyzed. Their dialectical interaction and the role in scientific cognition are shown. Obtained results are extrapolated into educational practices. As a result, one of the ways of the modernization of learning process is justified. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject віра ru_RU
dc.subject знання ru_RU
dc.subject істина ru_RU
dc.subject наукове пізнання ru_RU
dc.subject belief ru_RU
dc.subject knowledge ru_RU
dc.subject truth ru_RU
dc.subject scientific cognition ru_RU
dc.title Модернізація навчального процесу у контексті переосмисленого усвідомлення взаємодії віри і знань ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу