Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Динаміка показників психоемоційного стану студентів після впровадження методичної системи фітнес-технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жамардій, В. О.
dc.date.accessioned 2019-08-08T06:39:21Z
dc.date.available 2019-08-08T06:39:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Жамардій, В. О. Динаміка показників психоемоційного стану студентів після впровадження методичної системи фітнес-технологій / В. О. Жамардій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 3 (111). - С. 65-69. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25391
dc.description.abstract У статті досліджено динаміку показників психоемоційного стану студентів після впровадження методичної системи фітнес-технологій. У цілому можна констатувати, що застосування методичної ситеми фітнес-технологій позитивно впливає на самопочуття, активність і настрій студентів, які проводяться за шкалою самооцінки. Найбільш позитивно на самопочуття студентів сприяли заняття фітнес-технологіями в яких застосовувалися дихальні вправи. Активність студентів експериментальних груп як чоловіків, так і жінок підвищувалася у середині практичних занять в яких застосовувалися аеробіка, біг, рухливі та спортивні ігри. При цьому найбільш помітно даний показник підвищувався після занять спортивними іграми. Узагальнюючи результати експериментальних досліджень під час вивчення психоемоційного стану студентів можна констатувати, що застосування методичної системи фітнес-технологій в освітній процес із фізичного виховання позитивно впливає на емоційний стан і суттєво покращує рухову активність студентів. ua
dc.description.abstract In the article the dynamics of indicators of psychoemotional state of students after introduction of methodical system of fitness technologies is investigated. In general, it can be stated that the use of the methodical system of fitness technology positively affects the state of health, activity and mood of students, conducted on the scale of self-esteem. During the period of the pedagogical experiment, students of experimental groups significantly improved the indicators of state of health, activity and mood. The emotional state of the students of the control groups who were engaged in the current system of physical education during the pedagogical experiment has practically no significant changes (Р 0,05). Experimental studies have also made it possible to establish that the use of fitness technology in the educational process of physical education can significantly improve visual operational and spontaneous memory. The most positively contributed to the state of health of students with fitness techniques in which used respiratory exercises. The activity of students of experimental groups, both men and women, increased in the middle of practical classes in which aerobics, running, moving and sports games were used. At the same time, the most noticeable indicator was raised after sports games. Summarizing the results of experimental studies in the study of the psycho-emotional state of students, one can state that the use of the methodical system of fitness technologies in the educational process of physical education positively affects the emotional state and significantly improves the motor activity of students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject динаміка ua
dc.subject здоров’я ua
dc.subject методична система ua
dc.subject психоемоційний стан ua
dc.subject студенти ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject фітнес-технології ua
dc.subject dynamics ua
dc.subject health ua
dc.subject methodical system ua
dc.subject psychoemotional status ua
dc.subject students ua
dc.subject physical education ua
dc.subject fitness technologies ua
dc.subject.classification 796.011.3:378 ua
dc.title Динаміка показників психоемоційного стану студентів після впровадження методичної системи фітнес-технологій ua
dc.title.alternative Dynamaics of psychoemotic status indicators after implementation of the methodical system of fitness technologies ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу