ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Жамардій, В. О. | |
dc.date.accessioned | 2019-08-08T06:39:21Z | |
dc.date.available | 2019-08-08T06:39:21Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Жамардій, В. О. Динаміка показників психоемоційного стану студентів після впровадження методичної системи фітнес-технологій / В. О. Жамардій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 3 (111). - С. 65-69. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25391 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено динаміку показників психоемоційного стану студентів після впровадження методичної системи фітнес-технологій. У цілому можна констатувати, що застосування методичної ситеми фітнес-технологій позитивно впливає на самопочуття, активність і настрій студентів, які проводяться за шкалою самооцінки. Найбільш позитивно на самопочуття студентів сприяли заняття фітнес-технологіями в яких застосовувалися дихальні вправи. Активність студентів експериментальних груп як чоловіків, так і жінок підвищувалася у середині практичних занять в яких застосовувалися аеробіка, біг, рухливі та спортивні ігри. При цьому найбільш помітно даний показник підвищувався після занять спортивними іграми. Узагальнюючи результати експериментальних досліджень під час вивчення психоемоційного стану студентів можна констатувати, що застосування методичної системи фітнес-технологій в освітній процес із фізичного виховання позитивно впливає на емоційний стан і суттєво покращує рухову активність студентів. | ua |
dc.description.abstract | In the article the dynamics of indicators of psychoemotional state of students after introduction of methodical system of fitness technologies is investigated. In general, it can be stated that the use of the methodical system of fitness technology positively affects the state of health, activity and mood of students, conducted on the scale of self-esteem. During the period of the pedagogical experiment, students of experimental groups significantly improved the indicators of state of health, activity and mood. The emotional state of the students of the control groups who were engaged in the current system of physical education during the pedagogical experiment has practically no significant changes (Р 0,05). Experimental studies have also made it possible to establish that the use of fitness technology in the educational process of physical education can significantly improve visual operational and spontaneous memory. The most positively contributed to the state of health of students with fitness techniques in which used respiratory exercises. The activity of students of experimental groups, both men and women, increased in the middle of practical classes in which aerobics, running, moving and sports games were used. At the same time, the most noticeable indicator was raised after sports games. Summarizing the results of experimental studies in the study of the psycho-emotional state of students, one can state that the use of the methodical system of fitness technologies in the educational process of physical education positively affects the emotional state and significantly improves the motor activity of students. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | динаміка | ua |
dc.subject | здоров’я | ua |
dc.subject | методична система | ua |
dc.subject | психоемоційний стан | ua |
dc.subject | студенти | ua |
dc.subject | фізичне виховання | ua |
dc.subject | фітнес-технології | ua |
dc.subject | dynamics | ua |
dc.subject | health | ua |
dc.subject | methodical system | ua |
dc.subject | psychoemotional status | ua |
dc.subject | students | ua |
dc.subject | physical education | ua |
dc.subject | fitness technologies | ua |
dc.subject.classification | 796.011.3:378 | ua |
dc.title | Динаміка показників психоемоційного стану студентів після впровадження методичної системи фітнес-технологій | ua |
dc.title.alternative | Dynamaics of psychoemotic status indicators after implementation of the methodical system of fitness technologies | ua |
dc.type | Article | ua |