Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Культура художньо-педагогічного спілкування як фундаментальна основа професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цзі Лей
dc.date.accessioned 2019-08-07T08:19:14Z
dc.date.available 2019-08-07T08:19:14Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Цзі Лей. Культура художньо-педагогічного спілкування як фундаментальна основа професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / Цзі Лей // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 31 (41). - С. 25-31. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25380
dc.description.abstract У статті систематизовано науково-теоретичний матеріал щодо визначення сутності та змісту культури художньо-педагогічного спілкування, яка є достатньо складним феноменологічним утворенням і розглядається з позицій різних наукових підходів. Окреслено систему понять, які пов'язані з проблемою дослідження, розкрито їхню сутність. Визначено, що сформовану культуру художньо-педагогічне спілкування майбутнього вчителя образотворчого мистецтва можна вважати передумовою ефективної художньо-педагогічної діяльності, яка полягає не лише у різноманітній та багатоплановій взаємодії з дітьми, батьками, педагогічними працівниками, громадськістю, представниками соціальних інституцій тощо, а й відіграє вирішальну роль в підвищенні рівня естетично-моральнісних почуттів людини, у розвитку її привабливої емоційної чутливості, оскільки виступає джерелом людських естетичних вражень, які сприяють розвитку творчої уяви, фантазії, образного мислення, поглиблених духовних цінностей тощо. ua
dc.description.abstract The article presents the systematic scientific and theoretical analysis for defying the essence and content of culture of artistic-pedagogical communications that are quite complex phenomenon and are examined in the perspective of different scientific approaches. The article provides the overview of the range of terms related to the subject of examination as well as the essence of such terms. The article leads to the conclusion that one of important challenges for professional education of future fine arts teachers is the task of breeding them up with high standard pedagogical-artistic communications, namely because professional artisticpedagogical communications are deemed as pre-condition for successful pedagogical-artistic work that implies not only variety and multiple topics for interactions with children, parents, pedagogical professionals, society at whole as well representatives of certain social institutions etc. but also are one of key drivers for shifting the level of esthetical and moral reflections of the person and developing its positive emotional sensuality due to generating human esthetic impressions that promote the progress of artistic ideas and fantasies, abstractive minds, basic moral priorities etc. The results of the analysis of scientific sources made stipulated our general understanding of the essence of culture of pedagogical-artistic communications of future fine arts teacher as the system of artistic-communicative rules, knowledge, habits and values that are implemented through the teachers’ interaction with all participants of study and education process, such interaction being focused on creation of communication links and relations within the pedagogical-artistis education that will most efficiently respond to the core of fine arts and creative means of perception of fine arts, as well as promote the trainings for intelligence and emotional part as a result their non-linear impact on the students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject культура ua
dc.subject культура спілкування ua
dc.subject педагогічне спілкування ua
dc.subject художнє спілкування ua
dc.subject художньо-педагогічне спілкування ua
dc.subject майбутній учитель образотворчого мистецтва ua
dc.subject culture ua
dc.subject communications culture ua
dc.subject pedagogical communications ua
dc.subject artistic communications ua
dc.subject pedagogical-artistic communications ua
dc.subject future teacher of fine arts ua
dc.subject.classification 37.091.33-051:75.04 ua
dc.title Культура художньо-педагогічного спілкування як фундаментальна основа професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва ua
dc.title.alternative The essence and content of the culture of artistic-pedagogical communications of the future teacher of fine arts ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу