Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Ґенеза становлення соціальної роботи з дітьми-аутистами

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Яблуновська, Л. С.
dc.date.accessioned 2019-08-05T07:28:47Z
dc.date.available 2019-08-05T07:28:47Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Яблуновська, Л. С. Ґенеза становлення соціальної роботи з дітьми-аутистами / Л. С. Яблуновська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 25. – С. 133-142. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25349
dc.description.abstract Ця стаття присвячена дослідженню основних етапів генези сучасного науково-теоретичного підґрунтя соціальної роботи з дітьми-аутистами. Було визначено три основні етапи генези: медико-психіатричний, психолого- педагогічний та етап оформлення соціальної роботи як самостійної науки. В рамках кожного етапу відбулися значні досягнення стосовно дослідження дитячого аутизму. Особлива увага була сконцентрована на етапі оформлення соціальної роботи як самостійної науки, в рамках якого розглядався стан наукової дослідженості соціального супроводу сімей, в яких виховуються діти-аутисти, формування інклюзивного соціального середовища та сприятливого культурного простору дітей-аутистів. Встановлено, що в рамках цього етапу актуалізувалися комплексні міждисциплінарні дослідження закономірностей формування сприятливого для дітей-аутистів соціального середовища на мікро-, мезо- та макрорівнях. У майбутньому це спонукає до розкриття закономірностей соціальної роботи з формування соціального середовища дружнього до дітей-аутистів на рівні громади та всього суспільства. ua
dc.description.abstract This article dedicated to exploring of the main stages of the genesis of modern scientific and theoretical bases of social work with autistic children. Three main stages of genesis were determined: medical and psychiatric, psychological and pedagogical and stage of the reverent of social work as an independent science. There have been considerable achievement on the study of childhood autism in each phase. Particular attention was focused on the stage of the reverent of social work as an independent science in which reviewed the state of scientific axis of social support for families in which autistic children are being brought up, formation of an inclusive social environment and a favorable cultural space for autistic children. It was established that in this stage the complex interdisciplinary studies of the patterns of the formation of a favorable social environment for autistic children at micro, meso and macro levels were actualized. In the future this prompts to the disclosure of the patterns of social work on the formation of friendly social environment to autistic children at the level of the community and the whole society. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject генеза ua
dc.subject дитячий аутизм ua
dc.subject діти-аутисти ua
dc.subject соціальна робота ua
dc.subject соціальне середовище ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject соціальний супровід ua
dc.subject genesis ua
dc.subject children's autism ua
dc.subject autistic children ua
dc.subject social work ua
dc.subject social environment socialization ua
dc.subject social support ua
dc.subject.classification 364.4-053.2-056.26 ua
dc.title Ґенеза становлення соціальної роботи з дітьми-аутистами ua
dc.title.alternative Genesis of modern scientific and theoretical bases of social work with autistic children ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics