Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методологічні підходи до підготовки майбутніх соціальних працівників у вищих навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпенко, О. Г.
dc.date.accessioned 2019-08-02T11:44:28Z
dc.date.available 2019-08-02T11:44:28Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Карпенко, О. Г. Теоретико-методологічні підходи до підготовки майбутніх соціальних працівників у вищих навчальних закладах / О. Г. Карпенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 25. – С. 73-79. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25340
dc.description.abstract У статті аналізуються змістові особливості підготовки студентів до професійної соціальної роботи. Розглядається науковий підхід щодо організації та забезпечення системності процесу учіння майбутніх соціальних працівників. Визначається суть професійної готовності до роботи у соціальній сфері; розкриваються складові та критерії оцінки готовності до практичної діяльності. На основі теоретичного аналізу виводиться структурно- функціональна модель підготовки студентів до соціальної роботи за певними етапами, рівнями і відповідною послідовністю; встановлюється міжкомпонентний зв’язок структурно-функціональної моделі та визначається вплив компонентів на практичний результат професійної підготовки. ua
dc.description.abstract In clause are analyzed some features of preparation of students to professional social work. The scientific approach concerning the organization and maintenance системности process of the doctrine of the future social workers is considered. The essence of professional availability for service in social sphere is defined; reveal compound and criteria of an estimation of readiness for practical activities. On the basis of the theoretical analysis the structurally functional model of preparation of students to social work on the basis of the certain stages, levels and is deduced by corresponding sequence. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціальний працівник ua
dc.subject професійна соціальна робота ua
dc.subject студент ua
dc.subject структурно-функціональна модель підготовки студентів до соціальної роботи ua
dc.subject structurally functional model of preparation of students to social work ua
dc.subject preparation of students to professional social work ua
dc.subject student ua
dc.subject.classification 364.075 ua
dc.title Теоретико-методологічні підходи до підготовки майбутніх соціальних працівників у вищих навчальних закладах ua
dc.title.alternative Theoretico−methodological approaches of preparation of students in a higher educational institution to social work ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу