У статті аналізуються змістові особливості підготовки студентів до
професійної соціальної роботи. Розглядається науковий підхід щодо організації
та забезпечення системності процесу учіння майбутніх соціальних працівників.
Визначається суть професійної готовності до роботи у соціальній сфері;
розкриваються складові та критерії оцінки готовності до практичної
діяльності. На основі теоретичного аналізу виводиться структурно-
функціональна модель підготовки студентів до соціальної роботи за певними
етапами, рівнями і відповідною послідовністю; встановлюється
міжкомпонентний зв’язок структурно-функціональної моделі та визначається
вплив компонентів на практичний результат професійної підготовки.
In clause are analyzed some features of preparation of students to professional
social work. The scientific approach concerning the organization and maintenance
системности process of the doctrine of the future social workers is considered. The
essence of professional availability for service in social sphere is defined; reveal
compound and criteria of an estimation of readiness for practical activities. On the
basis of the theoretical analysis the structurally functional model of preparation of
students to social work on the basis of the certain stages, levels and is deduced by
corresponding sequence.