Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічна компетентність – одна із складових у структурі професійної компетентності соціального працівника

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Капська, А. Й.
dc.date.accessioned 2019-08-02T11:26:37Z
dc.date.available 2019-08-02T11:26:37Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Капська, А. Й. Педагогічна компетентність – одна із складових у структурі професійної компетентності соціального працівника / А. Й. Капська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 25. – С. 22-29. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25333
dc.description.abstract В статті обґрунтовується взаємозв’язок соціальної педагогіки та соціальної роботи; розкриваються точки перетину в практичній сфері, а також вплив соціальної роботи на особливості вибору механізмів соціальної педагогіки. Водночас науковці наголошують на тому, що роль педагогіки в соціальній роботі диктує можливість використання сукупності педагогічних технологій. Окрім того, визначено складові педагогічних елементів у структурі діяльності соціального працівника. Особливості соціальної роботи диктують необхідність зв’язку з виховними принципами (гуманізації, взаємодії, самовдосконалення, самовиховання). Охарактеризовано функції соціальної роботи з педагогічним змістом: соціально-педагогічна, попереджувально-профілактична, діагностична, комунікативна, морально-гуманістична. Визначено професійні ролі соціального працівника, які відображають педагогічний потенціал – педагог, коректор, оцінювач, організатор. ua
dc.description.abstract The relationship between social pedagogy and social work is substantiated in the article; the points of intersection in the practical sphere are revealed, as well as the influence of social work on the peculiarities of choosing the mechanisms of social pedagogy. At the same time, the scientists emphasize that the role of pedagogy in social work dictates the possibility of using a combination of pedagogical technologies. In addition, the constituents of the pedagogical elements in the structure of the social worker’s activity are determined. The particularities of social work dictate the connection necessity with educational principles (humanization, interaction, selfcompletion, self-education). The functions of social work with pedagogical content are characterized: sociopedagogical, anticipatory and preventive, diagnostic, communicative, moral and humanistic. The professional roles of the social worker are determined, which reflect the pedagogical potential - teacher, proofreader, appraiser, organizer. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічна компетентність ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject функції соціального педагога ua
dc.subject професійні ролі ua
dc.subject соціальний працівник ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject pedagogical competence ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject functions of a social pedagogue ua
dc.subject professional roles ua
dc.subject a social worker ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject.classification 37.091.12:36-051 ua
dc.title Педагогічна компетентність – одна із складових у структурі професійної компетентності соціального працівника ua
dc.title.alternative Pedagocal competence in one of the constituent in the structure of professional competence of a social worker ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу