ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Годлевська, А. І.![]() |
|
dc.contributor.author | Шкляр, Л. С.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-08-02T11:24:41Z | |
dc.date.available | 2019-08-02T11:24:41Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Годлевська, А. І. Теоретичні аспекти вирішення проблеми соціально-побутової культури дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти / А. І. Годлевська, Л. С. Шкляр // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 25. – С. 16-22. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25332 | |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано теоретичні аспекти проблеми соціально- побутової культури дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти. Розглянуто змістову складову понять «інвалідність», «діти з інвалідністю». Визначено сутність поняття «інклюзія», здійснено аналіз проблеми застосування інклюзивної освіти в Україні, а також - рівень включення дітей з інвалідністю в освітнє середовище. Обґрунтовано значення закладу інклюзивної освіти як інтегруючого простору формування соціально-побутової культури дітей з інвалідністю. Означено правила і норми соціальної культури в суспільстві, ознаки побутової культури та її прояви у навколишньому середовищі; визначено поняття «соціально-побутова культура». | ua |
dc.description.abstract | The purpose of this article is to presentthetheoreticalaspects of social and everyday culture of children with disabilities inthe inclusive education. It is characterized the meaningful part of thenotions : "disability", "children with limited opportunities ". The authors define the essence of the concept "inclusion", analyze the problem of inclusive education in Ukraine, as well as, the level of inclusion of children with disabilities in the educational environment.In addition, the article presents the importance of the establishments of inclusive education as the integrating space for forming the social and everyday cultureof children with disabilities.The concept of "social culture", its rules and norms in the society, the peculiarities of the everyday culture and its manifestations in the environment are also well-studied. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | присутність | ua |
dc.subject | участь | ua |
dc.subject | інклюзія | ua |
dc.subject | обмежені можливості | ua |
dc.subject | дитина з інвалідністю | ua |
dc.subject | культура | ua |
dc.subject | побут | ua |
dc.subject | цінності | ua |
dc.subject | соціальна культура | ua |
dc.subject | побутова культура | ua |
dc.subject | соціально-побутова культура | ua |
dc.subject | presence | ua |
dc.subject | participation | ua |
dc.subject | inclusion | ua |
dc.subject | limited opportunities | ua |
dc.subject | person with disabilities | ua |
dc.subject | culture | ua |
dc.subject | way of life | ua |
dc.subject | values | ua |
dc.subject | social culture | ua |
dc.subject | consumer culture | ua |
dc.subject | social consumer culture | ua |
dc.subject.classification | 376-053.24/.3-056.2/.5 | ua |
dc.title | Теоретичні аспекти вирішення проблеми соціально-побутової культури дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти | ua |
dc.title.alternative | Theoretical aspects of social and every day culture of children with limited opportunities in the inclusive education context | ua |
dc.type | Article | ua |