Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретичні аспекти вирішення проблеми соціально-побутової культури дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Годлевська, А. І.
dc.contributor.author Шкляр, Л. С.
dc.date.accessioned 2019-08-02T11:24:41Z
dc.date.available 2019-08-02T11:24:41Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Годлевська, А. І. Теоретичні аспекти вирішення проблеми соціально-побутової культури дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти / А. І. Годлевська, Л. С. Шкляр // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 25. – С. 16-22. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25332
dc.description.abstract У статті охарактеризовано теоретичні аспекти проблеми соціально- побутової культури дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти. Розглянуто змістову складову понять «інвалідність», «діти з інвалідністю». Визначено сутність поняття «інклюзія», здійснено аналіз проблеми застосування інклюзивної освіти в Україні, а також - рівень включення дітей з інвалідністю в освітнє середовище. Обґрунтовано значення закладу інклюзивної освіти як інтегруючого простору формування соціально-побутової культури дітей з інвалідністю. Означено правила і норми соціальної культури в суспільстві, ознаки побутової культури та її прояви у навколишньому середовищі; визначено поняття «соціально-побутова культура». ua
dc.description.abstract The purpose of this article is to presentthetheoreticalaspects of social and everyday culture of children with disabilities inthe inclusive education. It is characterized the meaningful part of thenotions : "disability", "children with limited opportunities ". The authors define the essence of the concept "inclusion", analyze the problem of inclusive education in Ukraine, as well as, the level of inclusion of children with disabilities in the educational environment.In addition, the article presents the importance of the establishments of inclusive education as the integrating space for forming the social and everyday cultureof children with disabilities.The concept of "social culture", its rules and norms in the society, the peculiarities of the everyday culture and its manifestations in the environment are also well-studied. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject присутність ua
dc.subject участь ua
dc.subject інклюзія ua
dc.subject обмежені можливості ua
dc.subject дитина з інвалідністю ua
dc.subject культура ua
dc.subject побут ua
dc.subject цінності ua
dc.subject соціальна культура ua
dc.subject побутова культура ua
dc.subject соціально-побутова культура ua
dc.subject presence ua
dc.subject participation ua
dc.subject inclusion ua
dc.subject limited opportunities ua
dc.subject person with disabilities ua
dc.subject culture ua
dc.subject way of life ua
dc.subject values ua
dc.subject social culture ua
dc.subject consumer culture ua
dc.subject social consumer culture ua
dc.subject.classification 376-053.24/.3-056.2/.5 ua
dc.title Теоретичні аспекти вирішення проблеми соціально-побутової культури дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти ua
dc.title.alternative Theoretical aspects of social and every day culture of children with limited opportunities in the inclusive education context ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics