Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Створення та розвиток бренду як необхідна умова забезпечення конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стадник, С. О.
dc.date.accessioned 2019-07-31T10:09:32Z
dc.date.available 2019-07-31T10:09:32Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Стадник, С. О. Створення та розвиток бренду як необхідна умова забезпечення конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації / С. О. Стадник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 2 (108). - С. 147-153. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25305
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості створення та розвитку бренду в управлінській діяльності фізкультурно-спортивних організацій. Охарактеризовано систему бренд-менеджменту фізкультурно-спортивної організації на основі розробленої організаційної моделі, яка включає: вхід, суб'єкти бренду; об'єкти бренду; бренд- маркетингові комунікації; переваги бренду для організації; переваги бренду для споживачів та вихід і кінцеві результати. Визначено етапи створення та розвитку бренду: аналіз ринку та цільової аудиторії; будівництво бренду; просування бренду; моніторинг бренду; оцінка ефективності. Виявлено вплив п'яти груп чинників на створення та розвиток бренду фізкультурно-спортивної організації: характеристика споживачів; характеристика послуги; місія та потенціал організації; позиції конкурентів; вплив держави на ринок фізкультурно-спортивних послуг. ua
dc.description.abstract The article discusses the features of the creation and development of the brand in the management activities of physical culture and sports organizations. The brand management system of a physical culture and sports organization is characterized on the basis of the developed organizational model, which includes: input, brand subjects; brand objects; brand marketing communications; brand advantages for the organization; brand benefits to consumers, yield and end results. The stages of the creation and development of the brand are determined: analysis of the market and the target audience; brand building; director; brand monitoring; efficiency mark. The influence of five groups of factors on the creation and development of the brand of physical culture and sports organization: the characteristics of consumers; service description; the mission and potential of the organization; competitor positions; state influence on the market of physical culture and sports services. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject бренд ua
dc.subject брендинг ua
dc.subject бренд-менеджмент ua
dc.subject фізкультурно-спортивна організація ua
dc.subject система ua
dc.subject чинники ua
dc.subject brand ua
dc.subject branding ua
dc.subject brand management ua
dc.subject sports organization ua
dc.subject system ua
dc.subject factors ua
dc.title Створення та розвиток бренду як необхідна умова забезпечення конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації ua
dc.title.alternative Creation and development of the brand as a prerequisite for ensuring the competitiveness of physical education and sports organizations ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу