У статті розглядаються особливості створення та розвитку бренду в управлінській діяльності
фізкультурно-спортивних організацій. Охарактеризовано систему бренд-менеджменту фізкультурно-спортивної
організації на основі розробленої організаційної моделі, яка включає: вхід, суб'єкти бренду; об'єкти бренду; бренд-
маркетингові комунікації; переваги бренду для організації; переваги бренду для споживачів та вихід і кінцеві результати. Визначено етапи створення та розвитку бренду: аналіз ринку та цільової аудиторії; будівництво
бренду; просування бренду; моніторинг бренду; оцінка ефективності. Виявлено вплив п'яти груп чинників на
створення та розвиток бренду фізкультурно-спортивної організації: характеристика споживачів; характеристика
послуги; місія та потенціал організації; позиції конкурентів; вплив держави на ринок фізкультурно-спортивних послуг.
The article discusses the features of the creation and
development of the brand in the management activities of physical culture and sports organizations. The brand management
system of a physical culture and sports organization is characterized on the basis of the developed organizational model, which
includes: input, brand subjects; brand objects; brand marketing communications; brand advantages for the organization; brand
benefits to consumers, yield and end results. The stages of the creation and development of the brand are determined: analysis
of the market and the target audience; brand building; director; brand monitoring; efficiency mark. The influence of five groups of
factors on the creation and development of the brand of physical culture and sports organization: the characteristics of
consumers; service description; the mission and potential of the organization; competitor positions; state influence on the market
of physical culture and sports services.