Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ефективність методології продуктивного навчання фізики в закладах середньої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Миколайко, В. В.
dc.date.accessioned 2019-07-31T08:14:02Z
dc.date.available 2019-07-31T08:14:02Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Миколайко, В. В. Ефективність методології продуктивного навчання фізики в закладах середньої освіти / В. В. Миколайко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 20. – С. 9-13. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25293
dc.description.abstract У статті визначено і розкрито сутність основних концептуальних положень методології продуктивного навчання фізики, та доведена її ефективність в закладах середньої освіт. Реалізація запропонованої методології продуктивного навчання фізики забезпечує сформованість інтегрованої якості особистості, що дозволяє застосувати набуті знання і вміння в конкретних ситуація для розв’язань різних проблем, що виникають або можуть виникнути в реальному житті. Визначено основні структурні компоненти: мотиваційний (мотиви, потреби, інтереси), цільовий (завдання), змістовий (принципи добору інтегрованого змісту курсу фізики), організаційно-діяльнісний (основні шляхи реалізації інтеграції змісту фізики через форми, методи, дидактичні засоби навчання та діяльність учня і викладача), рефлексійно-оцінювальний (критерії досягнення мети та завдань навчання). Дієвість забезпечується психолого-педагогічними умовами та методологічними підходами до організації продуктивного навчання. ua
dc.description.abstract The article defines and reveals the essence of the basic conceptual provisions of the methodology of productive teaching of physics, and its efficiency in secondary education institutions is proved. The implementation of the proposed methodology of productive teaching of physics ensures the formation of an integrated quality of the individual, which allows you to apply the acquired knowledge and skills in a specific situation to solve various problems that arise or may arise in real life. The basic structural components are defined: motivational (motives, needs, interests), target (task), content (principles of selection of the integrated content of the course of physics), organizational and activity (main ways of realization of integration of the content of physics through forms, methods, didactic means of education and activity of the student and teacher), reflective-assessment (criteria for achieving the goals and objectives of training). Effectiveness is provided by psychological and pedagogical conditions and methodological approaches to the organization of productive learning. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject продуктивне навчання ua
dc.subject фізика ua
dc.subject методологія ua
dc.subject productive learning ua
dc.subject physics ua
dc.subject model ua
dc.subject components of the model ua
dc.subject.classification 373.51:371.32:53 ua
dc.title Ефективність методології продуктивного навчання фізики в закладах середньої освіти ua
dc.title.alternative Efficiency of methodology of productive teaching of physics in institutions of secondary education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу