ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Миколайко, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-07-31T08:14:02Z | |
dc.date.available | 2019-07-31T08:14:02Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Миколайко, В. В. Ефективність методології продуктивного навчання фізики в закладах середньої освіти / В. В. Миколайко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 20. – С. 9-13. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25293 | |
dc.description.abstract | У статті визначено і розкрито сутність основних концептуальних положень методології продуктивного навчання фізики, та доведена її ефективність в закладах середньої освіт. Реалізація запропонованої методології продуктивного навчання фізики забезпечує сформованість інтегрованої якості особистості, що дозволяє застосувати набуті знання і вміння в конкретних ситуація для розв’язань різних проблем, що виникають або можуть виникнути в реальному житті. Визначено основні структурні компоненти: мотиваційний (мотиви, потреби, інтереси), цільовий (завдання), змістовий (принципи добору інтегрованого змісту курсу фізики), організаційно-діяльнісний (основні шляхи реалізації інтеграції змісту фізики через форми, методи, дидактичні засоби навчання та діяльність учня і викладача), рефлексійно-оцінювальний (критерії досягнення мети та завдань навчання). Дієвість забезпечується психолого-педагогічними умовами та методологічними підходами до організації продуктивного навчання. | ua |
dc.description.abstract | The article defines and reveals the essence of the basic conceptual provisions of the methodology of productive teaching of physics, and its efficiency in secondary education institutions is proved. The implementation of the proposed methodology of productive teaching of physics ensures the formation of an integrated quality of the individual, which allows you to apply the acquired knowledge and skills in a specific situation to solve various problems that arise or may arise in real life. The basic structural components are defined: motivational (motives, needs, interests), target (task), content (principles of selection of the integrated content of the course of physics), organizational and activity (main ways of realization of integration of the content of physics through forms, methods, didactic means of education and activity of the student and teacher), reflective-assessment (criteria for achieving the goals and objectives of training). Effectiveness is provided by psychological and pedagogical conditions and methodological approaches to the organization of productive learning. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | продуктивне навчання | ua |
dc.subject | фізика | ua |
dc.subject | методологія | ua |
dc.subject | productive learning | ua |
dc.subject | physics | ua |
dc.subject | model | ua |
dc.subject | components of the model | ua |
dc.subject.classification | 373.51:371.32:53 | ua |
dc.title | Ефективність методології продуктивного навчання фізики в закладах середньої освіти | ua |
dc.title.alternative | Efficiency of methodology of productive teaching of physics in institutions of secondary education | ua |
dc.type | Article | ua |