Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Причини падіння довіри до ЗМІ в сучасній Україні

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кострубська Г. В.
dc.date.accessioned 2019-07-26T13:22:25Z
dc.date.available 2019-07-26T13:22:25Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кострубська, Г. В. Причини падіння довіри до ЗМІ в сучасній Україні / Г. В. Кострубська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24. – С. 119-125. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25257
dc.description.abstract У статті досліджуються проблеми ефективності, роль і функції засобів масової інформації як одного з найвпливовіших каналів розповсюдження інформації. Акцентується увага на довірі до засобів масової інформації на місцевому, регіональному та міжнародному рівнях. Визначаються основні чинники ефективності засобів масової інформації, які використовують різні методики подання інформації, а також розкривається зміст кожного чинника ефективності на основі соціологічних досліджень. ua
dc.description.abstract The article examines the problems of the effectiveness, role and function of the media as one of the most influential channels of information dissemination. The emphasis is on trust in the media at the local, regional and international levels. The main factors of the effectiveness of mass media, which use different methods of information presentation, are determined, as well as the content of each factor of effectiveness based on sociological research is revealed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціальні мережі ua
dc.subject громадська думка ua
dc.subject зв’язки з громадськістю ua
dc.subject масова комунікація ua
dc.subject технології ua
dc.subject емоційний вплив ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject social networks ua
dc.subject public opinion ua
dc.subject public relations ua
dc.subject mass communication ua
dc.subject technologies ua
dc.subject emotional influence ua
dc.subject socialization ua
dc.subject.classification 070:004(477) ua
dc.title Причини падіння довіри до ЗМІ в сучасній Україні ua
dc.title.alternative The Reasons of the Fall Of Confidence in the Media in Modern Ukraine ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics