Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Ефективність впровадження навчальної програми з футболу для осіб з відхиленнями розумового розвитку в спеціальному корекційному навчальному закладі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ярмоленко, М. А.
dc.date.accessioned 2019-07-24T10:57:32Z
dc.date.available 2019-07-24T10:57:32Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ярмоленко, М. А. Ефективність впровадження навчальної програми з футболу для осіб з відхиленнями розумового розвитку в спеціальному корекційному навчальному закладі / М. А. Ярмоленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 12 (106). - С. 127-130. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25225
dc.description.abstract У статті автор експериментальним шляхом перевірив ефективність розробленої навчальної програми Спеціальних Олімпіад з футболу, яка була апробована в процесі підготовки дітей восьми років з різним ступенем відхилення розумового розвитку. Даний проект був впроваджений на базі спеціалізованої школи-інтернату №15 м. Києва. В експерименті брали участь 18 чоловік з легким, середнім та важким ступенями відхилення розумового розвитку, які раніше ніколи не займалися футболом. В залежності від ступеня відхилення розумового розвитку, спортсмени були розділені на групи по шість осіб. Тривалість послідовного експерименту складала чотири місяці (два етапи по вісім тижнів). Для оцінки технічної підготовленості використовувалися наступні тестові завдання: 30 м з обведенням стійок; кидання м'яча з-за голови; обведення стійок 10 м і удар по воротах; удар провідною ногою по м'ячу на дальність; удар по м'ячу на точність. ua
dc.description.abstract В статье автор экспериментальным путем проверил эффективность разработанной учебной программы Специальных Олимпиад по футболу, которая была апробирована в процессе подготовки занимающихся восьми лет с разной степенью отклонения умственного развития. Данный проект был внедрен на базе Специализированной школы-интерната №15 г. Киева. В эксперименте приняли участие 18 человек с легкой, умеренной и тяжелой степенями отклонения умственного развития, которые ранее никогда не занимались футболом. В зависимости от степени отклонения умственного развития, спортсмены были разделены на группы по шесть человек. Длительность последовательного эксперимента составила четыре месяца (два этапа по восемь недель). Для оценки технической подготовленности использовались следующие тестовые задания: 30 м с обводкой стоек; бросание мяча из-за головы; обводка стоек 10 м и удар по воротам; удар ведущей ногой по мячу на дальность; удар по мячу на точность. ua
dc.description.abstract In the article, the author experimentally tested the effectiveness of the football program for people with mental disabilities, which was tested in the process of preparing for eight years pupils with different degrees of mental disabilities (MD). This project was implemented on the basis of the specialized school №15 in Kiev. The experiment was attended by 18 people with mild, moderate and severe degrees of MD, who had never played football before. Depending on the degree of MD, the athletes were divided into groups of six. The duration of the sequential experiment was four months (two phases of eight weeks). At the first stage, the training process carried out according to the existing program of adaptive physical education for children with MD. Students were engage in physical therapy and physical education. At the second stage, the training sessions were held in accordance with the developed 8-week curriculum of the Special Olympics in football, according to which those engaged in MD must master the main technical and tactical elements of football during this period. Evaluation of the effectiveness of program material was assessed according to changes in physical fitness. At the second stage of the experiment, the degree of mastering technical and tactical skills in football was taken into account. There were used the following test items: 30 m with stroke struts; throwing the ball from behind the head; strut trim 10 m with doing a goal shot; kick the ball; shot the ball into accuracy. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject адаптивний спорт ua
dc.subject особи з відхиленнями розумового розвитку ua
dc.subject Спеціальні Олімпіади ua
dc.subject футбол ua
dc.subject навчальна програма ua
dc.subject адаптивный спорт ua
dc.subject лица с отклонениями умственного развития ua
dc.subject Специальные Олимпиады ua
dc.subject учебная программа ua
dc.subject adaptive sport ua
dc.subject persons with mental disabilities ua
dc.subject Special Olympics ua
dc.subject football ua
dc.subject training program ua
dc.title Ефективність впровадження навчальної програми з футболу для осіб з відхиленнями розумового розвитку в спеціальному корекційному навчальному закладі ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics