Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови формування здоров’язберігаючої компетентності студентів засобами фізичного виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Овчарук, В. В.
dc.date.accessioned 2019-07-23T10:44:35Z
dc.date.available 2019-07-23T10:44:35Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Овчарук, В. В. Педагогічні умови формування здоров’язберігаючої компетентності студентів засобами фізичного виховання / В. В. Овчарук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 12 (106). - С. 67-73. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25203
dc.description.abstract У статті розглянута проблема створення педагогічних умов, визначено й обґрунтовано педагогічні умови формування здоров’язберігаючої компетентності студентів засобами фізичного виховання. Проаналізовано теоретичні узагальнення щодо основ здоров’язбереження, окреслено робоче визначення педагогічних умов (ПУ) як найзагальнішого інструменту доцільного впливу, а також узагальнено їх зміст. Обґрунтовано, що педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності студентів засобами фізичного виховання ґрунтуються на класичних підходах до загального розуміння освітнього середовища і його статичних та динамічних характеристик. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрена проблема создания педагогических условий, определены и обоснованы педагогические условия формирования здоровьесберегающей компетентности студентов средствами физического воспитания. Проанализированы теоретические обобщения относительно основ здоровьесбережения, обозначены рабочее определение педагогических условий (ПУ) как самого общего инструмента целесообразного воздействия, а также обобщенно их содержание. Обосновано, что педагогические условия формирования здоровьесберегающей компетентности студентов средствами физического воспитания основываются на классических подходах к общему пониманию образовательной среды и его статических и динамических характеристик. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of creating pedagogical conditions, defines and substantiates the pedagogical conditions for the formation of students' health-saving competence by means of physical education. Analyzed the theoretical generalizations regarding the basics of health, identified the working definition of pedagogical conditions (PU) as the most common tool of appropriate impact, as well as summarized their content. It is substantiated that the pedagogical conditions for the formation of students' health-saving competence by means of physical education are based on classical approaches to a common understanding of the educational environment and its static and dynamic characteristics. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject освітня діяльність ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject студент ua
dc.subject технічний ВНЗ ua
dc.subject образовательная деятельность ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject технический ВУЗ ua
dc.subject educational activities ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject physical education ua
dc.subject student ua
dc.subject technical university ua
dc.title Педагогічні умови формування здоров’язберігаючої компетентності студентів засобами фізичного виховання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу