У статті розглянута проблема створення педагогічних умов, визначено й обґрунтовано педагогічні умови формування здоров’язберігаючої компетентності студентів засобами фізичного виховання. Проаналізовано теоретичні узагальнення щодо основ здоров’язбереження, окреслено робоче визначення педагогічних умов (ПУ) як найзагальнішого інструменту доцільного впливу, а також узагальнено їх зміст. Обґрунтовано, що педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності студентів засобами фізичного виховання ґрунтуються на класичних підходах до загального розуміння освітнього середовища і його статичних та динамічних характеристик.
В статье рассмотрена проблема создания педагогических условий, определены и обоснованы педагогические условия формирования здоровьесберегающей компетентности студентов средствами физического воспитания. Проанализированы теоретические обобщения относительно основ здоровьесбережения, обозначены рабочее определение педагогических условий (ПУ) как самого общего инструмента целесообразного воздействия, а также обобщенно их содержание. Обосновано, что педагогические условия формирования здоровьесберегающей компетентности студентов средствами физического воспитания основываются на классических подходах к общему пониманию образовательной среды и его статических и динамических характеристик.
The article deals with the problem of creating pedagogical conditions, defines and substantiates the pedagogical conditions for the formation of students' health-saving competence by means of physical education. Analyzed the theoretical generalizations regarding the basics of health, identified the working definition of pedagogical conditions (PU) as the most common tool of appropriate impact, as well as summarized their content. It is substantiated that the pedagogical conditions for the formation of students' health-saving competence by means of physical education are based on classical approaches to a common understanding of the educational environment and its static and dynamic characteristics.