Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Уровни отношения студенток к мотивированной потребности в двигательной активности

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Аникеенко, Л. В.
dc.date.accessioned 2019-07-18T09:55:06Z
dc.date.available 2019-07-18T09:55:06Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Аникеенко, Л. В. Уровни отношения студенток к мотивированной потребности в двигательной активности / Л. В. Аникеенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 11 (105). - С. 7-10. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25131
dc.description.abstract Начиная говорить о вопросе мотивации, необходимо прежде всего дать определение этому понятию. Вообще в литературе существует довольно много разнообразий термина «мотивация» как и других терминов, которые имеют отношение к сфере детерминации активности человека и животных. Например Е. П. Ильин (2000) под термином «мотивация» понимает психическую деятельность по формированию «основания активности человека и побуждения к достижению выбранной цели», которые при их появлении в психическом состоянии предстают в виде мотива – сложного многомерного психологического образования. Эта деятельность, как полагает Е. П. Ильин, представляет собой особый вид детерминации поведения, который входит как составная часть в волевую сферу, а от неё «следует сразу отбросить побуждения, связанные с безусловно – и условно – рефлекторным реагированием на высшие стимулы». В статье рассматривается отрицательное влияние малоподвижного образа жизни студенток на их здоровье, а также на успеваемость. Представлены три уровня отношения студенток к мотивированной потребности в физкультурно – двигательной активности. Занятия по ритмической гимнастике рассматриваются как одно из средств повышения двигательной активности студенток. ua
dc.description.abstract Починаючи говорити про питання мотивації, насамперед необхідно дати визначення цьому поняттю. Загалом в літературі існує дуже багато різноманітних варіантів терміна «мотивація» як й інших термінів що мають відношення до сфери детермінації активності людини та тварин. Наприклад Є. П. Ільїн (2000) під терміном «мотивація» розуміє психічну діяльність щодо формування «основи активності людини та спонукання до досягнення обраної мети», які під час їх прояву в психічному стані являють собою мотив – складне багатомірне психологічне утворення. Ця діяльність, як вважає Є. П. Ільїн, являє собою особливий вид детермінації поведінки, який входить як складова частина до вольової сфери а від неї «необхідно одразу відкинути спонукання, які пов’язані з безумовно – та умовно – рефлекторним реагуванням на вищі стимули». В статті розглядається негативний вплив малорухомого способу життя студенток на їх здоров’я, а також на успішність. Представлені три рівні відношення студенток до мотивованої потреби в фізкультурно – руховій активності. Заняття з ритмічної гімнастики розглядаються як один із засобів збільшення рухової активності студенток. ua
dc.description.abstract Speaking about a question of motivation it is necessary first of all to give a determination of this term. At literature it exists a great variety of the term “motivation” and other terms which have a relation to the sphere of determination of human’s activities. For example E. Illin (2000) understands under the term “motivation” psychological activities on forming “a ground of human’s activities and jerking to achievement of chosen goal” which are at the form of motive – complex many – shaped psychological forming. These activities as E. Illin thinks are the special sort of a determination of behaviour; this sort is the element at a mental sphere and from this sphere “it is necessary to give out at once jerking connected with reflectoral reaction on higher stimulae”. This article considers negative influence of harmful mode of life of female students on their health as well as on good learning. Three levels of relation of female students to motive demand at physical and health activities are presented. The lessons on aerobics are considered as the one of means of increasing moving activities of female students. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject малоподвижный образ жизни студенток ua
dc.subject здоровье ua
dc.subject потребность в физическом самосовершенствовании ua
dc.subject успеваемость ua
dc.subject ритмическая гимнастика ua
dc.subject уровни отношения ua
dc.subject малорухомий спосіб життя студенток ua
dc.subject здоров’я ua
dc.subject успішність в навчанні ua
dc.subject потреба в фізичному самовдосконаленні ua
dc.subject ритмічна гімнастика ua
dc.subject рівні ставлення ua
dc.subject health ua
dc.subject female students ua
dc.subject academic performance ua
dc.subject the need for physical self – improvement ua
dc.subject rhythmic gymnastics ua
dc.subject levels of relationship ua
dc.subject.classification 796.011.3:373.62 ua
dc.title Уровни отношения студенток к мотивированной потребности в двигательной активности ua
dc.title.alternative Рівні відносини студенток до мотивованої потреби в руховій активності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу