ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Зязюн, Л. | |
dc.date.accessioned | 2013-03-29T09:10:59Z | |
dc.date.available | 2013-03-29T09:10:59Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Зязюн Л. Радикалізм педагогічних рефлексій в освітньо- виховній системі Франції / Л. Зязюн // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С.277-288 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2498 | |
dc.description.abstract | У філософії освіти як «людиноцентричному вченні про мудре ставлення до освіти» [26, 20] і, відповідно, про розвиток мудрості освітньою систе мою для досягнення людиноцентризму належне місце можуть зайняти пошуки французьких теоретиків педагогіки щодо значення освіти у відтворенні лю дини, її наукового, соціально культурного й дер жавного статусу. У статті узагальнюються основні ідеї науковців інституційного, недирективного, са морозвиваючого та інших педагогічних підходів до розвитку та саморозвитку особистості. | ru_RU |
dc.description.abstract | Achievements of the French pedagogical theorists on significance of edu cation in man’s reproduction, his scientific, socio cultural and public status could play an important role in Philosophy of Education as «an anthropocen trical teaching about wisdom regarding education» [26, 20] and, corresponding ly, about wisdom developed by educational system as for the anthropocentrism realization. The article generalizes major ideas of the scholars of institutional, non directive, self developing and other pedagogical approaches to the devel opment of a personality. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво "Майстер-клас" | ru_RU |
dc.subject | філософія освіти | ru_RU |
dc.subject | освітньо-виховна теорія | ru_RU |
dc.subject | philosophy of education | ru_RU |
dc.subject | education and upbringing theory | ru_RU |
dc.title | Радикалізм педагогічних рефлексій в освітньо- виховній системі Франції | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |