Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Радикалізм педагогічних рефлексій в освітньо- виховній системі Франції

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Зязюн, Л.
dc.date.accessioned 2013-03-29T09:10:59Z
dc.date.available 2013-03-29T09:10:59Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Зязюн Л. Радикалізм педагогічних рефлексій в освітньо- виховній системі Франції / Л. Зязюн // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С.277-288 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2498
dc.description.abstract У філософії освіти як «людиноцентричному вченні про мудре ставлення до освіти» [26, 20] і, відповідно, про розвиток мудрості освітньою систе мою для досягнення людиноцентризму належне місце можуть зайняти пошуки французьких теоретиків педагогіки щодо значення освіти у відтворенні лю дини, її наукового, соціально культурного й дер жавного статусу. У статті узагальнюються основні ідеї науковців інституційного, недирективного, са морозвиваючого та інших педагогічних підходів до розвитку та саморозвитку особистості. ru_RU
dc.description.abstract Achievements of the French pedagogical theorists on significance of edu cation in man’s reproduction, his scientific, socio cultural and public status could play an important role in Philosophy of Education as «an anthropocen trical teaching about wisdom regarding education» [26, 20] and, corresponding ly, about wisdom developed by educational system as for the anthropocentrism realization. The article generalizes major ideas of the scholars of institutional, non directive, self developing and other pedagogical approaches to the devel opment of a personality. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject філософія освіти ru_RU
dc.subject освітньо-виховна теорія ru_RU
dc.subject philosophy of education ru_RU
dc.subject education and upbringing theory ru_RU
dc.title Радикалізм педагогічних рефлексій в освітньо- виховній системі Франції ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics