ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Дем’яненко, Н.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2013-03-27T11:02:24Z | |
dc.date.available | 2013-03-27T11:02:24Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Дем’яненко Н. Педагогічна парадигма вищої школи України: генеза й еволюція / Н. Дем’яненко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С. 256-265 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2496 | |
dc.description.abstract | Розглядаються основні етапи розвитку педагогічної парадигми (академічний, професійно орієнтований, професійно -технологічний та гумані тарний) в історії класичної університетської освіти України. Акцентовано увагу на концепті людських відносин у визначенні змісту дисциплін педагогічного циклу. | ru_RU |
dc.description.abstract | Basic stages in the development of pedagogical paradigm (academic, pro fessionally oriented, professionally- technological and humanitarian) in the his tory of classic University education of Ukraine are shown in the article. Attention is focused on the concept of human relations to define the essence of the pedagogical disciplines. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво "Майстер-клас" | ru_RU |
dc.subject | педагогічна парадигма | ru_RU |
dc.subject | вища школа України | ru_RU |
dc.subject | pedagogical paradigm | ru_RU |
dc.subject | Ukrainian higher school | ru_RU |
dc.title | Педагогічна парадигма вищої школи України: генеза й еволюція | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |