Висвітлено організаційно-методичну модель формування слухацької культури підлітків
засобами мультимедійних технологій, яка охоплює складові частини процесу формування
досліджуваного феномена. Модель розглядається як цілісне, кероване, полікомпонентне,
відкрите для зовнішнього середовища утворення, що відображує освітній процес і функціонує в
разі узгодження його окремих компонентів. Структура моделіскладається з
наступнихдидактичнихскладових: мети, методологічнихпідходів, педагогічних принципів та
умов, компонентів, критеріїв, навчальних методів, етапів, моніторингу, кінцевого результату,
змістяких структурно представлено відноснопроблеми, що досліджується.У статті
зазначається, що очікуваним результатом виступаєрозвиток слухацької культури підлітків
засобами мультимедійних технологій на уроках музики у загальноосвітніх закладах..
The organizational-methodical model of the formation of the adolescent’s listening culture by means
of multimedia technologies is covered, which encompasses the component parts of the process of formation
of the phenomenon being studied. The model is considered as an integral, manageable, multicomponent,
open for the external environment of education, reflecting the educational process and functions in the case
of harmonization of its individual components. The structure of the model consists of the following didactic
components: goals, methodological approaches, pedagogical principles and conditions, components,
criteria, methods, stages, monitoring, final result, the content of which is structured in relation to the
problem under study. The article notes that the expected result is the development of teenagers’ listening
culture using multimedia technologiesat the lessons of music in general schools.