Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційно-методична модель формування слухацької культури підлітків мультимедійними засобами на уроках музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сяо Цзяцзюнь
dc.date.accessioned 2019-05-16T07:01:02Z
dc.date.available 2019-05-16T07:01:02Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сяо Цзяцзюнь, Організаційно-методична модель формування слухацької культури підлітків мультимедійними засобами на уроках музики / Сяо Цзяцзюнь // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХІХ (139). – С. 224-231. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24434
dc.description.abstract Висвітлено організаційно-методичну модель формування слухацької культури підлітків засобами мультимедійних технологій, яка охоплює складові частини процесу формування досліджуваного феномена. Модель розглядається як цілісне, кероване, полікомпонентне, відкрите для зовнішнього середовища утворення, що відображує освітній процес і функціонує в разі узгодження його окремих компонентів. Структура моделіскладається з наступнихдидактичнихскладових: мети, методологічнихпідходів, педагогічних принципів та умов, компонентів, критеріїв, навчальних методів, етапів, моніторингу, кінцевого результату, змістяких структурно представлено відноснопроблеми, що досліджується.У статті зазначається, що очікуваним результатом виступаєрозвиток слухацької культури підлітків засобами мультимедійних технологій на уроках музики у загальноосвітніх закладах.. ua
dc.description.abstract The organizational-methodical model of the formation of the adolescent’s listening culture by means of multimedia technologies is covered, which encompasses the component parts of the process of formation of the phenomenon being studied. The model is considered as an integral, manageable, multicomponent, open for the external environment of education, reflecting the educational process and functions in the case of harmonization of its individual components. The structure of the model consists of the following didactic components: goals, methodological approaches, pedagogical principles and conditions, components, criteria, methods, stages, monitoring, final result, the content of which is structured in relation to the problem under study. The article notes that the expected result is the development of teenagers’ listening culture using multimedia technologiesat the lessons of music in general schools. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject моделювання ua
dc.subject слухацька культура ua
dc.subject урок музичного мистецтва ua
dc.subject учні-підлітки ua
dc.subject музично-навчальні засоби (МНЗ) ua
dc.subject modeling ua
dc.subject listening culture ua
dc.subject music art lessons ua
dc.subject teenage students ua
dc.subject music and teaching aids (ICC) ua
dc.subject.classification 373.5.091.3:78:004.357. ua
dc.title Організаційно-методична модель формування слухацької культури підлітків мультимедійними засобами на уроках музики ua
dc.title.alternative Organizational-methodical model of the formation of the listening culture of adolescents (UPC) multimedia in music lessons ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу