Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Гендерна рівність: інтеграція жіночого як складової нової еволюційної парадигми

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кехтер, М.
dc.date.accessioned 2013-03-22T09:32:31Z
dc.date.available 2013-03-22T09:32:31Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Кехтер М. Гендерна рівність: інтеграція жіночого як складової нової еволюційної парадигми / М. Кехтер // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №2. - С. 204-212 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2442
dc.description.abstract Розглядається проблема гармонійної, конструк тивної взаємодії чоловічого та жіночого в соціумі, шляхи подолання гендерної дискримінації і негатив ного впливу гендерних стереотипів на конструктив ний, творчий розвиток особистості. Гендерна проблематика в останні роки набуває активного розвитку у філософії, психології, соціології, політич них науках. Мета статті — привернути увагу до проблеми гендерної рівності, а також висвітлення результатів експерименту, який був проведений зі студентами і який було спря мовано на поширення уявлень про гендерні стереотипи. ru_RU
dc.description.abstract The article is devoted to studying the harmonious interaction between mas culine and feminine in society, the ways of overcoming the gender discrimina tion and negative influence of gender stereotypes on personality’s intellectual and creative development. Gender issues nowadays draw more and more atten tion of philosophers, physiologists, sociologists, and political scientists. To show the results of experiment on student’s attitude toward the gender stereotypes is the goal of the article. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject гендерна рівність ru_RU
dc.subject еволюційна парадигма ru_RU
dc.subject gender equality ru_RU
dc.subject evolutionary paradigm ru_RU
dc.title Гендерна рівність: інтеграція жіночого як складової нової еволюційної парадигми ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics