ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гамрецька Г.,![]() |
|
dc.date.accessioned | 2013-03-22T09:24:09Z | |
dc.date.available | 2013-03-22T09:24:09Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.citation | Гамрецька Г. Теоретико-методологічні засади історіософської підготовки педагога в контексті модернізації вітчизняної освіти / Г. Гамрецька // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №2. - С. 188-196 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2440 | |
dc.description.abstract | Розглядається проблема становлення історіософ ського світобачення особистості майбутнього педа гога в процесі вивчення суспільних дисциплін, котрі виступають ядром його історіософської підготовки. Автор аналізує недоліки сучасної історіософської підготовки педагога та визначає орієнтири її теоретико методологічної переорієнтації: принципи інтеграції, гуманістичної спрямованості, світоглядного плюралізму, діалогічної взаємодії та природоісторизму. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article touches upon the historiosophical worldview formation of the future teacher in the process of social sciences studying. The social sciences are the core elements in historiosophical training. The author analyses the lacks of contemporary historiosophical teacher training and determines the points of its theoretical and methodological reorientation (integration, humanism, world view pluralism, dialogue interaction and historical coherency). | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво "Майстер-клас" | ru_RU |
dc.subject | історіософська підготовка | ru_RU |
dc.subject | модернізація вітчизняної освіти | ru_RU |
dc.subject | historiosophic teacherHtraining | ru_RU |
dc.subject | educational modernization | ru_RU |
dc.title | Теоретико-методологічні засади історіософської підготовки педагога в контексті модернізації вітчизняної освіти | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |