У статті розглянуто особливості та сутність професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Проаналізовано дослідження, у яких висвітлено професійну підготовку майбутніх педагогів.Визначено детермінанти структури змісту практичної професійної освіти, особливості інженерно-педагогічної діяльності. Виявлено перспективи подальших досліджень, що виражається в удосконаленні професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів для системи професійно-технічної освіти.
В статье рассмотрены особенности и сущность профессиональной подготовки будущих инженеров-педагогов. Проанализированы исследования, в которых отражена профессиональная подготовка будущих педагогов. Определены детерминанты структуры содержания практического профессионального образования, особенности инженерно педагогической деятельности. Выявлено перспективы дальнейших исследований, которые выражаются в совершенствовании профессиональной подготовки будущих инженеров-педагогов для системы профессионально-технического образования.
The article examines the characteristics and nature of training future engineers-teachers. Analyzed studies that highlights the training of future teachers. Determinants structure content of practical vocational education, especially engineering and educational activities. Found prospects for further research, resulting in the improvement of training future engineers-teachers for vocational education.