DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 125 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24409
Title: Особливості підготовки інженерів-педагогів для системи професійно-технічної освіти
Authors: Ткачук, С. І.
Keywords: підготовка
професійна освіта
інженер-педагог
інженерно-педагогічна освіта
навчально-виробнича діяльність
професійно-технічні навчальні заклади
подготовка
профессиональное образование
инженер-педагог
инженерно-педагогическое образование
учебно-производственная деятельность
профессионально-технические учебные заведения
education
vocational training
engineer
teacher
engineer-pedagogical education
training and production activities
vocational schools
Issue Date: 2015
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ткачук, С. І. Особливості підготовки інженерів-педагогів для системи професійно-технічної освіти / С. І. Ткачук // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 138-146.
Abstract: У статті розглянуто особливості та сутність професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Проаналізовано дослідження, у яких висвітлено професійну підготовку майбутніх педагогів.Визначено детермінанти структури змісту практичної професійної освіти, особливості інженерно-педагогічної діяльності. Виявлено перспективи подальших досліджень, що виражається в удосконаленні професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів для системи професійно-технічної освіти.
В статье рассмотрены особенности и сущность профессиональной подготовки будущих инженеров-педагогов. Проанализированы исследования, в которых отражена профессиональная подготовка будущих педагогов. Определены детерминанты структуры содержания практического профессионального образования, особенности инженерно педагогической деятельности. Выявлено перспективы дальнейших исследований, которые выражаются в совершенствовании профессиональной подготовки будущих инженеров-педагогов для системы профессионально-технического образования.
The article examines the characteristics and nature of training future engineers-teachers. Analyzed studies that highlights the training of future teachers. Determinants structure content of practical vocational education, especially engineering and educational activities. Found prospects for further research, resulting in the improvement of training future engineers-teachers for vocational education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24409
Appears in Collections:Випуск 125

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachuk.pdf280.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.