Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні та методичні засади професійно-педагогічної підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін у вищих навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна
dc.date.accessioned 2019-05-12T09:08:14Z
dc.date.available 2019-05-12T09:08:14Z
dc.date.issued 2016-07
dc.identifier.citation Колісник-Гуменюк, Ю. Теоретичні та методичні засади професійно-педагогічної підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін у вищих навчальних закладах / Ю. Колісник-Гуменюк // Молодь і ринок : наук.-пед. журн. – 2016. – № 7 (138). – С. 19–26. ua
dc.identifier.issn 2308-4634
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24365
dc.description.abstract В постановочной статье дается всесторонняя характеристика проблемы теоретических и методических основ профессионально­педагогической подготовки преподавателей профессиональнохудожественных дисциплин в высших учебных заведениях. В статье обоснованы теоретические и методические основы профессионально­педагогической подготовки преподавателей профессиональнохудожественных дисциплин в высших учебных заведениях; проведен анализ педагогических исследований по факторах, тормозящих развитие украинского высшего образования; доказана актуальность исследовательской работы; в соответствии с объектом, предметом, целью и гипотезой исследования, определены основные задачи; раскрыто концепцию исследования. ua
dc.description.abstract The article presents the comprehensive description of the problems of the theoretical and methodological foundations of vocational and pedagogical training of teachers of professional and artistic disciplines at higher educational institutions. The article deals with the theoretical and methodological foundations for the vocational and pedagogical training of teachers of vocational and artistic disciplines, analyzes the educational researches concerning the factors that hinder the development of Ukrainian higher education. The author demonstrates the urgency of research, identifies the key objectives according to the subject, object, purpose and hypothesis of the research; reveals the concept of the research. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка ua
dc.subject освіта ua
dc.subject професійно­педагогічна підготовка ua
dc.subject викладачі ua
dc.subject вищі навчальні заклади ua
dc.subject професійно­художні дисципліни ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject інновації ua
dc.subject інтерактивні технології ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject an education ua
dc.subject the vocational and pedagogical training ua
dc.subject teachers ua
dc.subject higher educational institutions ua
dc.subject a professional and artistic disciplines ua
dc.subject a competence ua
dc.subject an innovation ua
dc.subject an interactive technologies ua
dc.subject an educational process ua
dc.subject an interactive learning ua
dc.subject.classification 378.126:688.782 ua
dc.title Теоретичні та методичні засади професійно-педагогічної підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін у вищих навчальних закладах ua
dc.title.alternative The theoretical and methodological foundations of the vocational and pedagogical training of teachers of vocational and artistic disciplines at higher educational institutions ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу