Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методологчні проблеми прагматистськи орієнтованоі освіти: евристичний потенціал спадщини Дж. Дьюї

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Радіонова, І.
dc.date.accessioned 2013-03-20T22:25:18Z
dc.date.available 2013-03-20T22:25:18Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Радіонова І. Методологчні проблеми прагматистськи орієнтованоі освіти: евристичний потенціал спадщини Дж. Дьюї / І. Радіонова // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №2. - С. 127-142 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2433
dc.description.abstract Методичне забезпечення практичного викорис тання теоретичних розробок філософії освіти один із найважливіших напрямів сучасних досліджень. У цьому зв’язку особливої уваги заслуговує евристич ний потенціал спадщини Дж. Дьюї, розгляду якого і присвячується стаття. У ній обґрунтовується, що метод Дьюї передбачає орієнтацію на навчання, котре є контекстуальним, холістичним і відпові дальним. У результаті аналізу встановлено, що Дьюї поділяє поняття інструк тивних методів і методу в цілому. Поняття інструктивних методів більш вузьке, технічне, містить у собі реконструкцію й реконструкцію освітньої діяльності. Особливу увагу в статті зосереджено на розгляді методології Дьюї як практично активної. ru_RU
dc.description.abstract Methodological backing of practical usage of theorethical concepts of phi losophy of education is an important branch of contemporary research. Thus, the euristical potential of John Dewey’s heritage deserves much attention and this potential is the subject of this article. In this article it is argued that Dewey’s method rests on education that is contextual, holistical and responsible. The results of the analysis show that Dewey supports the concepts of both instructive methods and methods in general. The concept of instructive method is more narrow and technical and includes deconstruction and reconstruction of educa tional activities. In the article special attention is given to the analysis of Dewey’s methodology as practically active. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject прагматистсько орієнтована освіта ru_RU
dc.subject Дж. Дьюї ru_RU
dc.subject pragmatically horiented education ru_RU
dc.subject John Dewey ru_RU
dc.title Методологчні проблеми прагматистськи орієнтованоі освіти: евристичний потенціал спадщини Дж. Дьюї ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics