З формуванням у студентів системи фізичних знань, з розвитком у них самостійності навчання і здатності засвоєння фізичного матеріалу змінюється не лише характер їх навчальної діяльності, але й характер навчальної і виховної роботи викладача. Розвивати самостійність у навчанні теоретичної фізики можна за такими напрямами: здатність до засвоєння фізичних знань з різноманітних джерел інформації, розширення кола джерел, використовуваних у навчанні;
способи відтворення і застосування засвоєних фізичних знань на лекціях та інших заняттях;
пояснення фізичної суті явищ, понять, законів, формул, теорій зі зростаючою глибиною і доказовістю, встановлення меж їх застосовності.
With forming for the students of the system of physical knowledge, not only character them
educational activity but also character of educational and educator activity of teacher changes with
development for them of independence of studies and ability of mastering of physical material.
To develop іndependence in the studies of theoretical physics it is possible after such directions:
capacity for mastering of physical knowledge from various information, expansion of circle of sources,
used in studies generators; methods of recreation and application of the mastered physical knowledge are
on lectures and other employments; explanation of physical essence of the phenomena, concepts, laws,
formulas, theories with a growing depth and evidentialness, establishment of limits of their applicability.