Необхідність формування в учнів глибоких знань про суть експериментального пізнання визначається тією роллю, яку відіграє експеримент у фізичних дослідженнях. Теоретичне пізнання учня включає як рівень оволодіння окремими методами, так і рівень засвоєння цілісної фізичної теорії. З розвитком інформаційно-комунікаційних технологій великого поширення в науці
отримало моделювання за допомогою комп’ютерів. За допомогою таких моделей розраховують програму складних науково-технічних, виробничих і соціальних процесів. Використовуючи аналогію у процесі пізнання, учні поступово опановують інтелектуальну навичку зведення одного складного явища до інших, простішим і вже вивченим.
A forming necessity for the students of thorough knowledge about essence of experimental
cognition is determined by a that role which is played by an experiment in physical researches.
Theoretical cognition of student includes both the level of capture separate methods and level of
mastering of integral physical theory. With development of informatively-communication technologies of
large distribution in science got a design by means of computers. By means of such models expect the
program of difficult scientific and technical, productive and social processes. Using an analogy in the
process of cognition, students gradually seize intellectual skill of erection of one difficult phenomenon to
other, more simple and already studied.